Garantie & Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland

Ben je niet 100% tevreden met je bestelling, dan kom ik graag met jou tot een passende oplossing.
Stuur mij een e-mail naar caroline@carobhandmade.be met een duidelijke omschrijving van je klacht en eventuele foto’s van het artikel. En dit binnen de 14 dagen na ontvangst van je pakket. (Bewijs van Bpost bij de levering). Noteer duidelijk dat je het artikel retour wilt doen. Zodat dit duidelijk is voor beide partijen.

Opgepast, bedrukte artikels of geborduurde artikels kunnen volgens wet niet terug genomen worden. Maar ik zoek graag samen met jou naar een passende oplossing.

Caro B Handmade is lid van Webwinkelkeur

Bescherming voor de kopers

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.