Garantie & Klachten

 

Focus op tevredenheid van mijn klanten!

Ben je niet 100% tevreden met je bestelling, dan kom ik graag met jou tot een passende oplossing. Stuur mij een e-mail naar caroline@carobhandmade.be met een duidelijke omschrijving van je klacht en eventuele foto’s van het artikel. En dit binnen de 14 dagen na ontvangst van je pakket. (Bewijs van Bpost bij de levering). Noteer duidelijk dat je het artikel retour wilt doen. Zodat dit duidelijk is voor beide partijen.

Opgepast, bedrukte artikels of geborduurde artikels kunnen volgens wet niet terug genomen worden. Maar ik zoek graag samen met jou naar een passende oplossing.

Caro B Handmade is lid van Webwinkelkeur.

Bescherming voor de kopers.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij Caro B Handmade doen we er alles aan om jou tevreden te maken. Toch kan er soms iets mislopen. Hieronder lees je hoe je ons kan bereiken bij klachten en hoe we dit aanpakken.

Hoe kan ik een klacht indienen?


Je kan ons steeds mailen op caroline@carobhandmade.be of het contactformulier op de website gebruiken. Omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk, zodat we je snel kunnen helpen.

Hoe verloopt de behandeling van een klacht?


Na ontvangst van je bericht krijg je van ons een bevestiging. We bekijken samen wat er fout liep en zoeken naar een passende oplossing.

Wat als we er samen niet uitkomen?


Mocht je klacht niet naar tevredenheid opgelost worden, kan je terecht bij het Europese ODR-platform (Online Dispute Resolution) voor verdere bemiddeling.